Spojujeme svět živých eventů, online eventů a komunikace.
Budujeme vztahy s vašimi partnery, zákazníky a zaměstnanci.

Potřebujete na online event agenturu nebo dodavatele technického řešení?

K čemu je u online eventu vlastně dobrá agentura? Jde vám hlavně o to, aby online vysílání proběhlo hladce po technické stránce a vše ostatní jsou pro vás zbytečně utracené peníze? Nebo jde naopak o rozumnou investici, která dokáže znásobit efektivitu a vytěžit maximum přidané hodnoty z rozpočtu, který jste na váš online event vyčlenili? Pojďme se podívat na pro a proti.

Měli bychom samozřejmě tvrdit, že vždy určitě vyděláte na tom, když si na pro online event najmete eventovou agenturu. Ale pravda by to úplně nebyla.

Na začátku musíte hlavně sami posoudit, co od online eventu očekáváte.

V zásadě jsou dvě hlavní cesty.

Varianta A: potřebujeme to odvysílat

Chcete vystoupit v univerzální, jen symbolicky customizované  scéně, bez technických výpadků ve zvuku a obraze, odprezentovat během necelé hodinky na youtube nebo vimeo kanále v jednom až dvou lidech váš projekt nebo obchodní plán, k tomu pustit jedno či dvě už připravená videa a na závěr všechny kolegy překvapit příjemnou informací o plošném zvýšení mezd ?

Je vám rovnou předem jasné, co a jak chcete představit, máte svoji božsky vyladěnou prezentaci a jakékoliv externí náměty či kreativní nápady pro vylepšení dosahu a efektivity vaší online show pro vás nejsou v této chvíli relevantní?

Závěr:
Pak vám opravdu bohatě stačí dodavatel technického řešení. Ten je ve většině případů schopen dojet do firmy za vámi a událost odstreamovat např. z vašeho showroomu nebo i s využitím malého greenscreenu, dvou kamer a jednoho páru světel „virtuálně“.

Neočekáváte-li žádnou přidanou hodnotu vaší online akce, pak by vlastně agentura ani neměla v zásadě co nabídnout – snad krom pocitu jistoty, že v tom nejste úplně sami a někdo za vás ten výsledek přece jen ohlídá.

Varianta B: chceme opravdu online event se vším všudy

Nebo chcete odkomunikovat do vaší sítě sice „totéž“ co ve variantě A, ale v sestavě celého vedení společnosti, s detailní argumentací k prezentovaným skutečnostem? Chcete poskytnout účastníkům online eventu jednotnou platformu, kde najdou nejen detailní program, produktové materiály a veškeré potřebné info, ale i možnost napřímo vstupovat do průběhu eventu dotazy, anketami, hlasováním?

Chcete mít vyladěné prezentace a maximálně využít potenciál online eventu k zvýraznění jejich obsahu videi, 3D efekty ale i samotným prostředím, ve kterém se představuje sám prezentující? Chcete mít originální grafiku, videa, jingly a efekty přesně na míru vámi prezentovaným informacím?

Přáli  byste si mít profesionální registrační proces s garancí zabezpečeného přístupu na každého unikátního uživatele? Plánujete k vašemu online eventu připojit několik vzdálených prezentujících a online simultánně tlumočit prezentaci zahraničního speakera? Chcete nechat účastníkům eventu prostor na networking mezi sebou? Chcete k hlavní události přidat několik souběžných workshopů nebo menších prezentací?

Chcete maximálně vytěžit svůj vlastní výkon díky profi generální zkoušce pod vedením zkušeného kamerového kouče? Přejete si, aby váš online event měl dynamiku, aby mu ani ve druhé půlhodině prezentace „nezačal padat řetěz“, aby nikdo neusínal u monitoru nebo nesledoval ve druhém okně další díl seriálu na Netflixu?

Závěr:
Pokud jste si alespoň na třetinu otázek z  varianty B odpověděli ANO, pak už asi sami tušíte, zda vám bude stačit oslovit dodavatele technického řešení nebo zda potřebujete profesionální event agenturu.

Pokud se rozhodnete využít know-how agentury, která nenechá váš online event usnout a dokáže interakcí opakovaně aktivovat jeho účastníky k zapojení se do eventu, můžete dosáhnout násobně vyšší atraktivity pro cílovou skupinu a s tím přímo související efektivity v přijetí vámi prezentovaných sdělení.

Všechny díly seriálu o online eventech najdete v rubrice Online eventy a konference /seriál/

Další užitečné informace a aktuální know-how najdete i na virtual.conceptline.cz

Sdílet:
Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn